torsdag 24 april 2014

Hallå hallå!!

Alltså allvarligt! Är det ingen jag känner som befinner sig i Miami vecka 25? Jag vill gå och äta Sunday Champagne Brunch på Biltmore! Tro mig när man läser menyn svälter man sig gärna hela tiden fram tills dess.
Att jag dessutom sitter och tänker att jag mer än gärna skulle betala ca 100$ för kalaset är ju ett tecken på att det är bra grejer (fri champagne!!)

Det finns kaviar. Riktigt kaviar, inte Kalles. Utan sån där som kostar massor av pengar. Sen fortsätter det  bara.
Pannkakor, ceviche, bröd, lam, ostron, glass, räkor, musslor, bläckfisk, skottsk lax, mini bagels, skinka, pajer, ägg i alla valörer, pasta, ostar, sushi, efterrättsmeny ville jag inte läsa för då blev jag så ledsen..... eller vänta. Här får ni menyn:
*Apple Pie
*Pecan Pie
*Carrot Cake
*Lemon Meringue Tart
*Fruit Tart
*Chocolate Fondant Cake
*Key Lime Tart
*Lollipop Cake
*Vanilla Panna Cotta with Exotic Jelly
*Tiramisu
*Chocolate Cremeux
*Crème Brulee
*Flan
*Cream Puff Vanilla or Chocolate
*Cheesecake
*Bread Pudding served with Anglaise Sauce
*Financier Cake
*Floating Island
*Rice Pudding
*Assorted Chocolate Bonbons
*Chocolate Dipped Strawberries
*Home Made Marshmallows


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar