torsdag 24 april 2014

Det går bra nu

Jag som skulle hinna så mycket idag. Mamma kommer nästa vecka och jag vill inte att det ska se ut som ett bombnedslag hemma.
Imorgon hinner jag bara hem och sen vidare på personaltrevligheter. Lördagen är uppbokad. Söndagen har jag iofs tid, men då hade jag nog tänkt uppdatera mig på lite mord och dricka coca cola. Måndag har vi kvällsmöte direkt efter jobbet och på tisdag kommer mamma.

Jag skulle tvätta, diska och städa idag. Men tvättmaskinen var sönder och centrifugerade inte tvätten. Där försvann en jävla massa tid att försöka få den torrare. Kanske dags att byta ut tvättmaskinerna Kvarnvreten? De har ju ändå bott i huset över 20 år.
Sen skulle jag bara ringa och kolla en grej med banken. Väntetid 26 minuter! Men innan jag var färdig med det samtalet hade det gått en timme.
Tvätten är fortfarande blöt nu när jag hämtade den. Så nu ska jag ägna ett bra tag till att hitta lämpliga platser i lägenheten att hänga upp den på.

Jippi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar