lördag 12 april 2014

Håll i hatten

Men här kommer faktiskt beröm över bolaget jag klagat över de sista åren!
Efter mitt inlägg om att de kanske inte var intresserade av att få Sveriges nöjdaste kunder kontaktade en tjej från 3 mig.
Hon hade lämnat en kommentar på bloggen om att hon ville komma i kontakt med mig. När jag fick månadens räkning ansåg jag det vara dags att kolla upp va fan de sysslade med och skickade iväg ett mail med mina kontaktuppgifter till henne.
(de hade helt plötsligt börjat ta betalt för mobilsurf och telefonsamtal fast jag ska ha sånt "gratis")

Det slutade med att vi pratade en lång stund. Nu vet jag att det är hennes jobb, men det kändes ändå skönt att prata med någon från kundrelationsavdelningen och inte säljavdelningen.
Jag fick äntligen förklarat vad det egentligen är jag betalar för. Hon makulerade de extra pengarna de lagt på (förväntade mig inget annat) och fixade lite annat.
Så nu stannar jag ett tag till. I alla fall tills jag kan börja säga upp lite av allt jag betalar, till att börja med behöver jag inte längre betala mer på telefonen som blev stulen för två år sen.
Tack så mycket Isabelle!

Min kommentar till henne när hon ber om att får ringa upp lite senare för att deras datorer går lite segt: Jasså, ni har väl inte 3 som levererar bredband åt er? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar