onsdag 4 januari 2012

städilet fortsätter

såja, då har jag städat förrådet. det kanske inte ser ut att vara sån stor skillnad. men tro mig det är det. har äntligen packat om mina kartonger så det inte är huller om buller i dem. äntligen är det kläder i några och inte jul/kläder/prydnadssaker blandat.

det tog lite tid och jag fick städa mig fram. saker överallt och ett tag såg det betydligt värre ut än det gjorde från början. men nu har mina skor plats och till och med min julsnöglob fick en egen bit hylla. sixten fick även han en egen hylla, där kan han ligga skönt och ha det bra.
nu ska jag duscha och dricka lite mer cola. har nog sval x antal spindelskelett. dessutom är jag lite misstänksam mot det vita pulvriga som låg på golvet. asbest? förmultnade spindelben? tvättmedel? kanske lika bra att inte fundera så mycket på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar