tisdag 3 januari 2012

det går undan när man har kul

när jag ändå kunde ta ner mitt strykjärn utan att riskera en hjärnskakning passade jag på att stryka mina nya vårgardiner.
nu vet jag vad ni tänker: är det inte lite väl tidigt? vissa har ju inte ens plockat bort julsakerna.
men ser ni, det skiter jag i. julsakerna försvann samma dag som jag kom hem och nu hänger vårgardinerna uppe. så det så.
det är ju inte så att simon och thomas ska titta förbi direkt.
passade även på att slänga lite halvdöda blommor som fått alldelens för lite kärlek.
oj, höll ju på att glömma. klippte lite hår också när jag ändå snyggade till i lägenheten. snipp-snipp.
rakt? nej. snyggt? nej.
men lite döda hårtoppar som fått för lite kärlek är äntligen borta.
nä, dags att städa vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar