fredag 27 januari 2012

love is in the air

det är många som jag inte gratulerat på sistone. personer som fyllt år. denna gång är det inte ni som får gratulationen.
det finns nämligen ett antal person som jag helt glömt bort att gratta på bloggen. det är piff, puff, beach och blondinen. de har nämligen alla träffat sina livskamrater och blivit sambosar de senaste månaderna. (ja blondinen jag vet att ni inte är sambosar än, men jag ger det max en månad innan du bor närmare jobbet ;) 
men egentligen är det inte bara de som får ett grattis. utan naturligtvis även italienaren, per, katta och tobbe som har haft turen att träffa så underbara människor och när underbara människor träffar underbara människor kan det inte bli annat än perfekt.
så jag som alltid klagat på att det gifts för lite i min umgängeskrets väntar med spänning på den första inbjudan. 
en stor grattiskram till er alla! <3

2 kommentarer:

  1. Tack hjärtat. Visserligen påstår italienaren att han inte ska gifta sig - men det kommer jag bestrida.. <3

    SvaraRadera
  2. Haha, skrev först en liten parantes att jag inte accepterar några lama ursäkter som att "jag ska då aldrig gifta mig" eller fega saker som att smita iväg och gifta sig borgeligt :) men jag raderade det, vill ju inte att min inbjudan ska "komma bort"

    SvaraRadera