tisdag 31 maj 2011

en kort paus

jag vet jag borde packa som en liten hustomte just nu. men jag måste bara berätta om den lilla pausen jag gjorde i stöket.
jay smith spelade nämligen på ett ställe här i kväll. ett lagomt måndagsnöje tyckte vi och packade oss till bankiren. visst det var bra, visst det var trevligt med ett litet avbrott i den vanliga måndagen, visst funderade vi lite, visst var sällskapet det bästa. summa av kardemumman blir: avbrott i måndagarna (alt. vilken veckodag som helst) är det bästa.

som en liten parantes (och läs detta med en dos av ironi) kan jag ju berätta att vi såg nog sveriges mest smakfullt klädda människa. ni som känner mig vet att jag inte brukar ställa upp på bild. but I took one for the team. så, ja det är en kjol, och ja den slutade just under skinkorna, och ja strippskorna var på plats, och ja underlagskrämen var tjock, men nej jag har ingen aning om hon gick kommando.

nä, åter till packandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar