måndag 9 maj 2011

blondes have more fun eller asphinctersayswhat

har ju varit lite missnöjd med min frisörs mod. tycker hon varit liiiite för feg i antal slingor. mitt mål har ju ändå i slutändan varit att bli så där snyggt sommarblond.
idag övertalades jag av en på jobbet att gå till hennes svägerska/kusin. "hon kan säkert göra dig ljusare än din frisör och för mycket bättre pris"
sagt och gjort, snål som man är, traskade jag dit direkt efter jobbet.
om jag blev ljusare?
OMG!!!
ljusare blev jag, lejongul blev jag (ska inte skriva ner piffs ord för färgen!) och lite misshandlad i hårbotten är jag. men nu fick jag så jag teg i alla fall.
faaan, inser att jag blev rätt lik garth i wayne´s world! speciellt med kort lugg och svarta glasögon. nåja, lite sommar sol, några liter silverschampo och sen ska det nog bli ok.
*wayne's world party time excellent*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar