måndag 25 april 2011

vi går och går och går

tillbaka efter ännu en monsterpromenad. min fötter protesterar ganska ordentligt nu. men härligt att få lite sol på sig, trevligt med vänner som drar med en ut i friska luften :)
tyvärr ingen aning om hur lång sträcka det blev idag, då batteriet tog slut i telefonen. men jag skulle gissa på mellan 1.5-1.8 mil.
gjorde det lätt för mig när vi kom tillbaka och köpte lite mat på spicy. såg inte fram emot att ställa mig vid spisen direkt efter promenaden. så nu sitter jag mätt i magen och funderar faktiskt på att gå ut igen. har hört ryktas om att det inte så långt ifrån mig finns en massa grodor som hoppar runt! tror jag ska packa på mig kameran, kanske gå och köpa lite fika och ta en liten mer lugn promenad. känns lite tråkigt att sitta innomhus när det är så fint väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar