lördag 23 april 2011

jag heter carl-oskar i kärret jag bor. jag har ingen strumpor jag har inga skor

gick som sagt ner till bishop för att möta upp beach och kelson. väl där insåg jag att jag helt glömt bort att äta middag. en pommeskorg beställdes in och det var nog den största pommeskorg jag sett. skulle tro att det gått åt en påse med lantpommes till den korgen.
efter en 10-15 stycken var jag ganska mätt. så då kom vi på den geniala idén att spela pommesjenga! jag förlorade. två gånger. som straff fick jag stå på ett ben och sjunga "carl-oskar" sången. det var det eller att stöta på en 50+ gammal hårdrockare, med grått långt hår och ölmage. valet var inte så svårt faktiskt.
på vägen hem gick mina billigar åhléns strumpor sönder. så jag gav beach och kelson erbjudandet att få prova riva sönder dom lite mer. dom blev som barn på julafton! klappade händer och hoppade glatt.  så sagt och gjort de revs och slets i strumpbyxorna tills det inte var så mycket helt kvar på dem.
upp och bytte strumpbyxor, sen gick vi ner på stan igen.
en impulsiv, rolig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar