lördag 23 april 2011

det är bara lördag

halv sex i torsdags började min påskledighet och där började färden mot idag. har hunnit med så mycket att det är svårt att sortera allt. kanske lättare att spalta upp.
träffat pippi långstrump på anabola
spelat pommesjenga
klämmt på vakt rumpor (uppviglad av beach naturligtvis)
blivit stött på av en 17 åring
tagit förgivet att vissa personer varit gay, och sagt att det är helt oki att va gay nuförtiden. sen försökt övertala dom om att dom verkligen är gay, fast dom nog inte var det.
haft två överlyckliga män som fick slita sönder mina redan trasiga nylonstrumpor.
jagat en fjäril
fått ett blåmärke av en hund
fotat
ätit en underbar påslunch/middag
insett att det finns underliga människor
insett att det finns underbara människor
stått på ett ben och sjungit "jag heter carl-oskar i kärret jag bor. jag har inga strumpor jag har inga skor. jag hoppar en tre fyra meter i sträck för jag är en groda så käck, kväck kväck" på bishops.

ja det var väl ett axplock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar