torsdag 9 december 2010

jag byter i alla fall underkläder

ni som är på hockey idag och läser krönikan. tänkte bara berätta att det är piff som skrivit den och de dambekanta hon talar om är bland annat jag!
det är rätt jobbigt när vi båda är vidskepliga när det gäller hockeyn. som jag har till exempel inte tagit hem matchen som går just nu. har ju 100% förluster då jag sett matcherna på datorn.
men nu har lite dåligt samvete att jag inte är hemma på lördag så jag kan följa och se hockeyn. resultaten under matcher vi sett tillsammans har nämligen slutat enligt följande:
1:a matchen. jag, piff & puff = 3 poäng
2:a matchen. jag, piff & puff = 3 poäng
3:e matchen. jag och piff = 2 poäng
4:e matchen. piff & puff = 2 poäng
ser ni mönstret?
men tråkigt nog kommer jag ha roligt i stockholm istället. fast går det inte som jag vill, så hinner jag nog hem till matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar