söndag 5 december 2010

bufferi buff

på förfesten igår började beachen och cronan prata om ett videoklipp dom sett. var visst det värsta dom sett på länge.
piff och puff blev väldigt nyfikna på vad det kunde vara för klipp, men när jag fick höra vad klippet hette avböjde jag mig genast från att se det.
piff och puff däremot skulle allt se och jag ville ju inte förstöra överaskningen, så jag berättade inte vad det handlade om. bara att dom nog skulle ångra sig.
men nä då, tuffa som dom tror sig vara parkerade dom sig framför datorn. när hostningar och förskräckta tjut hördes från dom förstog jag att jag hade rätt i mina misstankar. kände igen titeln från flashback och inget gott (!) brukar ju komma därifrån :)
klippet dom såg?
två flickor och en kopp (översätter till svenska så inga snuskiga typer hittar hit och länken är till wikipedia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar