söndag 12 december 2010

från 100 till 3 på ett ögonblick

efter jul ska piff och puff ut på praktik i tio veckor. piff i skellefteå och puff i åre. kul för dom, mindre roligt för mig. dessutom börjar beachen nytt jobb i stockholm och kommer troligtvis att veckopendla, så han kan jag inte heller lita på när det gäller hockeymatcher på sportbar.

vem ska nu hjälpa mig att knäppa korsett, gå på sportbar med, ta en fika med, vara sakletare med, dricka lite vin med, träna med och skaka rumpa med på dansgolvet.
fast nu när jag tänker efter, eftersom det kommer bli 10 veckor av non party behöver jag ju ingen hjälp med korsett, vin, sakletning eller dans.
min lever och mina fötter kommer vara er evigt tacksam
sen att jag troligtvis kommer vara gråhårig, mer ökentorr än nu, gammal och helt sakna socialkompetens när ni kommer tillbaka det ska inte ni bekymra era små söta unga hjärnor med. puss.

just ja, och eftersom det inte kommer bli någon sportbars besök måste jag ju börja ta hem matcherna på datorn. å alla vet väl hur det brukar sluta när jag gör det! men jag är inte bitter, bara lite sad att inte ha mina vänner i närheten.

1 kommentar:

  1. jag lovar att komma hem å hälsa på!! så vi kan dricka vin å skaka rumpa på dansgolvet, vara sakletare å fika på stan!!! :D

    SvaraRadera