tisdag 20 juli 2010

trästock

missar årets trästocksfestival, vilket ju i och för sig inte är något ovanligt.
har under dom 19 år det varit festival besökt platsen i en kvart ungefär.
ja, jag skämms lite, när man bott ett stenkast från området borde man ha besökt det oftare.
men nästa år, då det är 20 års jubileum, då ska jag ha er i tankarna och försöka ta mig dit :)

för er som inte vet. trästock är sveriges största gratis festival. under åren har många stora namn uppträtt, tyvärr ingen jag verkligen velat se (förutom då infinite mass som jag missade med en hel dag, vilket är ganska imponerande då jag som sagt bodde just brevid området) men i år är faktiskt moneybrother där och det hade varit trevligt att bevittna.

nåja, som sagt nya friska tag nästa sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar