onsdag 14 juli 2010

torsdagen i text och bild

en sån där otroligt intensiv dag.
öppnade på jobbet, fick av mina snälla arbetskamrater tillåtelse att gå hem lite tidigare. hem packade om, duschade och sov en liten stund.
tåg till sumpan, mellanmål på mac donalds, flygbuss till bromma, stog brevid emma andersson i incheckningen (lika söt i verkligheten, men mkt längre än jag trodde), en öl i baren, flyg till umeå, förbeställd taxi till NUS, buss till skellefteå *pust*
mamma hade varit gullig och gjort en paj så det blev paj och vin. bättra på sminket och ner på stan för att träffa l.l. och marie. hade lagt in i planeringen att se lite teddybears oxå.
träffade l.l, marie var lite svårare :) men vi lyckade i alla fall springa på varann två gånger.
mycket folk ute som man kände, mycket folk ute som man inte kände. men det var kul.


på vägen in såg vi detta fashion statement, svart genomskinlig klänning med vita breda trosor under!



teddybears, hoppas jag i alla fall. det kan ju ha varit vem som helst därunder!


ingen aning, men han ville vara med på min blogg. skulle hälsa att han är från gråträsk.


jaha?! eventuellt att det är en som jag kanske känner.


party i tältet hela helgen lång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar