söndag 4 juli 2010

jag och min dotter

det var den lördagskvällen det. vaknade klockan åtta av fågeljävlarna utanför och att jag höll på att halka ur sängen.
det var trevligt igår, gick ner för att möta j.lu och j.sa från jobbet. dom satt nere i öltältet med en massa vänner.
det var varmt, klockan elva i går kväll hade vi 28 grader! tur det blåste lite.
vi satt i alla fall där ett tag, sen gick vi upp på bmb. det var ju kanske inte det svalaste valet vi gjorde. det blev långa stunder ute på verandan.
jag och j.lu lyckades lura en kille att jag var hennes mamma. det hemska/komiska är att jag skulle kunna vara det om jag hade fått henne när jag var 14.
han trodde helt och klart på oss, stackarn.

1 kommentar:

  1. haha, då vill jag vara sin son! inte för att det går tror jag men det hade ju kul ;)

    SvaraRadera