onsdag 14 juli 2010

lördagen i bilder och text del 2

lördagskvällen började som fredagen hos kusinen med singstar, skratt, snacks och vin.
eller egentligen började den väl när jag gick dit och plötsligt minns att jag pratade med en av sveriges snyggaste pitebo (i mina ögon i alla fall) sa rätt ut att han var det snyggaste som gått i ett par skor, men jag hoppas inte jag sa hur jag kunde veta vem han är och vem jag var.
jag, l.l och bästamalin gick ner i god tid till centrumtältet. helt plötsligt uppträder andreas jonsson (eller hur han nu stavar) då bestämde vi oss för att gå vidare till johanna på kullen, men inte förrän jag jag hunnit med att prova en stackars pojkes hatt, vilket skulle visa sig bli ett genomgående tema under kvällen :)


bästamalin


l.l



jag


malin och l.l beundrar den helt otroligt vackra himmlen



andreas jonsson


hatt numero uno

kanske en svensexa?

oj, slant visst med kameran ;)


ett tips till alla er män där ute. börja inte med hälsningsfrasen "vi är väl i samma ålder?"


lovade att han fick vara med på bild om jag fick prova hatten


såja, hatt numero two
sen fixade söta, rara, gulliga robbin så jag fick komma in på efterfesten. hur allt började när jag kom in genom dörrarna är bara för speciellt utvalda vänners öron :)

fick prova hans hatt med, när han provade min. tyvärr blev det aldrig någon bild tagen, på mig alltså. hann med en toppeluva me när jag satt där, men den hamnade inte heller på bild.
han med toppeluvan var föresten sångare i något lokat band, så jag passade på att ta sången om tuppen ture för han, han blev imponerad ;)

e-type stog och signerade lite grejjor

the ark tror jag minsann, men som dom är inte mina idoler så jag har faktiskt ingen aning om det är dom som är på scen.
så det var lördagen, ramlade i säng vad fem tiden. men det var nog bland den roligaste festival jag varit med på. mindre roligt var det på söndagen då jag insåg att jag hade missat flygbussen, men det är water under bron so to say.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar