tisdag 8 september 2009

someone is using my head as a punchbag

den här dagen går nog till världshistorien, eller inte riktigt, men just nu känns det så iaf. dagen började egentligen redan igår, eller rent tekniskt var det idag, för klockan 01.30 hade jag inte somnat!
de som känner mig vet att det hör till ovanligheterna att jag är vaken efter 23.00.
tanken på att jag skulle öppna halv sju idag, vara på jobbet till halv nio och sen cykla ner på stan för en kurs mellan nio och halv fem, fick mig nog att bli stressad till att inte kunna sova.
så nu sitter jag här med en IPREN i magen och ett stort glas cola framför mig. att sitta på ett litet kontor hela dagen med absolut ingen luftgenomströmmning, det är inget jag rekomenderar. men utbildningen var kul i alla fall, fast ögonen gick i kors i slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar