torsdag 17 september 2009

note to myself....

....avbeställ trosorna! varför ska man falla för dessa telefonförsäljare. efter det att min nummerupplysare gav upp kan jag inte längre screena bort alla hemliga och uppenbara telefonförsäljar nummer.
föll därför direkt när dom ringde och erbjöd mig gratis trosor. efter noga undersökning så slutade det med att dom verkligen var gratis. bara jag kommer ihåg att avbeställa nästa par, sa den trevlige telefonförsäljaren.
hehe, tänkte jag, jag som har världens bästa minne, kommer absolut att komma ihåg det.
gjorde jag det då? nädå, idag låg där två par nya trosor. är dom sköna då funderar ni säkert. nä inte det heller.
så nu jävlar är det bara att komma ihåg att avbeställa resten och säga upp bekantskapen med trospersonerna. får nog kanske hänga upp dom lite överallt i lägenheten så jag ser dom och kommer ihåg.


shit. googlade just trosföretaget för att kolla om det fanns någon bild på dom otroligt osköna trosorna. det är visst ett litet skitföretag, uppsägningar funkar inte dom fortsätter att skicka trosor och kräver kunder på pengar.
det blir kul att se hur det här slutar. namnet borde kanske ha gett mig en liten vink. toxic underwear, hm, hade nog inte varit mitt förstahandsval.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar