onsdag 14 maj 2014

Nu börjar jag bli ganska less

Efter några dagar utan bricanyl eller hostmedicin och nästan en hel vecka utan hosta på natten hade jag börjat se fram emot att kunna röra mig lite mer utan att få en hostattack.
Hade börjat planera för en morgonpromenad till helgen och kanske, kanske till och med några joggingsteg. Nu tror ni mig säkert inte, men jag hade till och med börjat fundera på att besöka gymmet. Bara för att i alla fall känna mig lite nyttigare innan jag åker. Tidsfristen för att hinna med någon stor förändring gick ju ut för länge sen.

Så gick mina funderingar fram till i går kväll i alla fall. Men efter en natt med hosta och vakenhet börjar jag tro att jag aldrig kommer bli av med den. Är nu inne på tredje veckan.
Alltså allvarligt hur länge kan hosta sitta i?? Jag har inte så mycket erfarenhet av det då gångerna jag har hosta är väldigt sällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar