onsdag 12 juni 2013

en snabb resumé

nu är min lilla bror färdig polis.
efter examen var det mingel med alkoholfri cider och chips.
jag fick inte i mig så mycket kan jag meddela, jag hade fullt upp med att kolla in alla människor runt omkring mig.
så säger jag inget mer.

eftermiddagen avslutade med vin, bubbel, ost, kex, jordgubbar och en fågel som tackade för brieosten genom att bajsa på mina byxor med bästa fruT i en park i umeå.
efter det en sen middag på rex och sen en stilla promenad hem till bossen.

dagarna i skellefteå innehöll: o´learys (vem blir förvånad?), dansuppvisning, kusiner, stadspromenad med bästa malin, fika med lilla linda, förvåning över den obefintliga stadsparken, vin, sol, spännande fotbollsmatch och knäskurning av mammas parketgolv efter ett tappat rödvinsglas och en trampning på det sagda glaset.
men lugn bara lugn, ingen behövde sys.
och nej det var inte jag som varken tappade glaset eller trampade på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar