fredag 4 maj 2012

ytterligheter

egentligen gör det mig inte så mycket att det är ruskväder ute. då behöver jag inte få dåligt samvete om jag inte tar mig utanför dörren i helgen. då känns det bara passande att ligga under filten och glo på star trek.

fast jag är lite kluven. en del av mig vill dricka vin, gå ut och dansa rumpan av mig, hångla med någon random kille, komma hem och däcka i soffan framför datorn med bara en prydnadskudde under huvudet och en liten filt som knappt värmer.
en annan del av mig vill bara göra iordning den största skålen i mannaminne med marängswiss, hälla upp ett glas vin, leva i min onepice, se så många star trek avsnitt som är möjligt och vara vaken hela natten.

spännande att se vilken sida som vinner. men fredagen spenderas i alla fall med kela framför hockey-vm och nått glas vin. hoppas alla får en bra helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar