söndag 6 maj 2012

måne. blondiner och tulpaner

blev utkallad på spontanfest till blondinen med pojkvän i går. på vägen fick jag se den otroligt vackra månen. skyndade mig att ringa piff och påpekade att hon gjorde nog bäst i att gå ut och rasta kameran :) det gjorde hon och vilken vacker bild hon fick till!
gjorde ett tappert försök själv med iphånkameran. blev väl inte direkt lika bra resultat. dessutom tyckte jag månen krympte ju närmare mälaren jag kom. konstigt.
hemma hos blondinen var det hockey på tv och visor i högtalarna. en trevlig kväll som avslutades med utgång på månen. tack för en rolig kväll. passade även på att fylla på tulpanvasen med tre nya kompisar. förundras fortfarande över att de var röda förra året och gula i år. men jag har satt mamma på att undersöka om det kan bli så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar