onsdag 2 maj 2012

hungrig? kanske det kanske

alltid när jag är i skellefteå försöker jag äta en pizza, av den enkla orsaken att jag tycker de har de bästa pizzorna där.
*nu kommer säkert någon säga att nä, mamma mia i enköping har godast. eller nä, picasso i sura har de bästa. men tyck så då. jag tycker de har godast i skellhell i alla fall*
denna gången hann jag inte till favorit stället tre kronor. utan det blev en carlzone 2 med tzaziki på dallas med kusin lotta.
har ni någon gång vägarna förbi skellefteå ska ni absolut prova deras pizzor. spelar nästan ingen roll var du går, de smakar nästan lika gott överallt. men vill ni ha de absolut bästa, då ska ni leta er fram till tre kronor. vill ni dricka hur mycket ni vill, då ska ni gå till dallas. dessutom har alla (de jag varit på i alla fall) tzaziki och sånt är ju alltid trevigt att sitta och doppa kanterna i.
har letat i umeå, men blev besviken alla gånger. utom då på robertos. det stället MÅSTE ni bara prova.
i västerås har jag än inte hittat något ställe som jag anser förtjänar mina pengar. så tips mottages mer än gärna.
du behöver aldrig gå hungrig från en pizzeria i skellefteå

1 kommentar: