tisdag 20 oktober 2009

tuttar och sånt

det blir som en drog, det här med bloggande. speciellt nu när man anmält sig på bloggportalen och får se statistik.
igår var jag på typ 9042 plats och idag typ 8490 plats. undra vart jag är imorron? jag och boyfrienden pratade om vad man egentligen ska skriva om för att få så många läsare som möjligt. för visst vill man ha folk som läser om ens inre sjuka tankar. ja, jag vet jag har inte direkt skrivit några sånna, men vem vet! den som väntar på något snuskigt, väntar ju i och för sig för länge. men ni förstår vart jag vill komma.
kom med förslaget att kasta in en massa sex, bröst och snoppar i texterna. det söker ju folk på google ofta har jag hört. fast egentligen, vill man ha läsare som söker på sånna ord på sin blogg? dom kommer ju bli rätt besvikna när dom läser vidare och inser att jag bara använt mig av orden för att få upp statistiken.
då tror jag mer på ord som godis, jimmy choo, louboutin och chokladiga muffinsar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar