tisdag 20 september 2011

slår ihjäl en blommfluga i brist på andra

vet inte vad jag ska skriva. så därför är det nog lika bra att inte skriva något alls. men något måste jag skriva. sen ska jag nog hålla mig borta från tangentbordet ikväll. risken finns att jag annars kommer slinta med fingrarna och hänga ut vissa personer bara för att vara elak. för just nu kokar det innom mig, samtidigt som jag blir ledsen så otroligt jävla skit ledsen.
önskar jag kunde vara där och ge dig en kram och säga att det kommer bli bättre. det kommer ta tid men det blir bättre <3

för nu alla som säkert kommer undra vad detta handlar om så säger jag bara, det är privat och kommer inte diskuteras i bloggen. och buhu, jag skrev A då måste jag efter vilka jävla regler nu även skriv B. tough luck! det kommer inte hända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar