onsdag 14 september 2011

oki då

efter den otroliga läsarstormen (ironi för er som inte förstår) har jag bestämt mig för att fortsätta ett tag till. men det kommer bli lite ändringar. beroende på hur väl jag kommer sams med blogger. lite nya färger, kanske rent av en ny header, lite nya kategorier, några kategorier som försvinner och det kommer RENSAS bland inlägg! nu tänkte jag skriva något om att har ni något favoritinlägg är det bara att säga till så ser jag om jag behåller det. but who am i kidding!
under tiden som jag kommer slita mitt hår och gräva i kod kommer jag att låsa bloggen. detta för att ni ska slippa se alla mina misslyckade försök till uppstädning.
nu funderar ni säkert (ironi ännu en gång) varför denna drastiska åtgärd.
jo, först var jag rätt less faktiskt. det kändes inte så kul längre. tankarna att "oj nu har jag inte uppdaterat på en dag. hjälp!"  började dyka upp. sen insåg jag att de dök upp i samma veva som min sockerabstinens var som störst, detta i samband med PMS. ja ni kanske förstår.
sen har det dykt upp en annan sak som fick mig att stanna upp och tänka igenom min situation. därför kommer det rensas hej vilt bland gamla inlägg och därför kommer vissa kategorier att försvinna. men det är bra att få ett wake up call så man får tummen ur rumpan och snyggar till.
men tack piff, ems och mrsT för att ni reagerat på att jag varit borta. försvinner ni någon gång ska jag också höra av mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar