tisdag 25 februari 2014

Snabbrepris

Då det visst inte längre registreras på fejsboken när jag gör inlägg är det inte direkt någon rusning hit. Men för de stackars tre personerna som visst hittat ändå kan jag ju berätta vad som hänt sen sist.

Typ inget.

Jag spara pengar. Byter hotell någon gång då och då. Skaffat ögonfransförlängning. Äter köttbullar till lunch och fiskpinnar till middag varje lördag och alternerar på söndagarna. En himla tur att jag får mat på jobbet annars hade jag fått skörbjugg för länge sen. Jag har sett OS och jag har jobbat. Jag har fortfarande inte tagit mig till gymmet och jag har äntligen tagit itu med utväxten.

Så det var väl en snabb resume över de senaste månaderna. Jag har även varit lite kreativ, vilket kommer i nästa inlägg, tack vara bra idéer från Keela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar