lördag 15 mars 2014

Han är jättekort

Spenderade gårdagskvällen ihop med L.L och Keela. En impulsiv och väldigt rolig kväll. Det började som en AW på Pitchers, men när min tvättid började närma sig gick jag hem och de andra två gick och handlade vin till middag.
Hemma hos mig gjorde vi pizza och surrade i några timmar.
Eller surrade. Vi gjorde ju så mycket mer. Vi såg Lets dance. Vi såg tv-klipp från Sikta mot stjärnorna. Vi tappade andan över hur vackra saker Cirque de soleil kan göra. Vi kollade klipp på en ukrainsk pole dansare.
Allt tittande på gymnastiska övningar och min kommentar "det där ser ju inte så svårt ut, det skulle jag nog klara" ledde till att möbler flyttas undan och testning av smidighet. Plogen, fällkniven och brygga var testövningarna. Klarade naturligtvis alla galant!
Kvällen fortsatte sen med googling av giftermål i Vegas. Hotell och flygpriser till Vegas. En blomkruka i golvet och lite spontanstädning i köket.
När klockan blev sent på natten sa vi hej då och jag bäddade ner mig i soffan framför mord. Men somnade på en gång.
Tack igen för en väldans trevlig kväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar