tisdag 5 juni 2012

ett bevis på att jag lever

på måndag vänder det. på måndag börjar mitt nya liv. på måndag är det slut på tröttheten, slut på "stressen" och slut på orkeslösheten som jag levt i de senaste två månaderna.
min tanke är att allt kommer vända redan innan dess. men jag ger mig själv den här veckan och helgen till att vila upp ordentligt innan jobbet att komma tillbaka börjar.
men innan dess rycker jag upp mig en sista gång denna vecka och går ner på stan för en middag med L.L. ett glas vin har hon förtjänat av mig idag då hon snabbt och effektivt tog hand om "sörjan" som plötsligt hamnade på mitt frukostbord. jag själv valde att stå och djupandas inne i ett annat rum. tack!

1 kommentar:

  1. det verkar inte vara lätt darling. Men kul att se att du lever. Kram M

    SvaraRadera