söndag 19 februari 2012

tjugo kronor tack

jobbade inatt. känslan när man vaknar efter en natt i garderoben är ungefär likadan som när man vaknar efter en natt på andra sidan garderoben. huvudet känns tungt, det ringer i öronen och man känner sig trött hela dagen.
natten var lugn och det mesta gick snabbt och smärtfritt. lite ringrostig kände jag mig, men det slutade väl. fick några goda skratt, fick några komplimanger men blev även totaldissad av en snyggpolis, haha.
insåg även att jag inte har någon karriär inom sjukvården då det hände en lite skrämmande sak mitt framför mina ögon. som tur är slutade allt lyckligt, men lite skakis kände man sig allt ett litet tag efter.
fick även träffa och krama om en pappa baloo, det var alldelens för länge sen.

bästa frågan, som ju egentligen bara har ett svar, var: är det ok att ge er dricks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar