söndag 23 augusti 2009

jo men jag är under 23

impulsutgång igår. satt i soffan när jess ringde och undrade om jag hade lust att följa med på allstars en sväng. visst! eftersom det inte blev någe dansande i fredags var jag rätt danssugen.
så sagt och gjort sminkade jag mig, tog ett snabbt beslut vad jag skulle ha på mig och blandade någon halv äcklig drink av spriten som stått i mitt kyskåp sen drinkfesten.


bäst under kvällen. jag fick visa legg!!!! minen på vakten när han såg mitt körkort kommer jag aldrig glömma. fick bara ett "snyggt" som svar, haha.
kul var det i alla fall ute. dansa fick jag. stog och pratade med DJ:n som vanligt. inge deep dish eller dahlbäck, det funkar inte här, fick jag som svar. men han kastade in några house låtar här och där.

fint blev det med sen allstars tog över lokalen och städade upp. stilrent, med mycke svart, ek och glas. den inramade löventröjan kändes lite malplacerad och viss möblering fattade jag inte. varför man väljer att ställa ett bord brevid en stolpe brevid baren. det bordet (som bara var som ett litet hörnsoffbord) tippades och rasade i golvet otaliga gånger. att ha ett staket runt dansgolvet är väl i och för sig en rätt bra ide. men man blir lätt begränsad. eftersom det blev rätt trångt där fick man stå utanför och dansa.


allt som allt en kul kväll, behövde få komma på andra tankar ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar