söndag 14 november 2010

med piskan i högsta hand

hahaha, alltså jag dör! vad finns det för folk egentligen? har ju som sagt en användare på spraydate som jag kollar kanske en gång i månaden. nu när min stalker är igång igen har det blivit lite oftare.
idag fick jag detta mail
"Hej ...... Jag är en 38årig trevlig,artig och omtänksam man med ett annorlunda behov, ett behov som är starkt, nämligen att få bli slav för en kvinna. En slav som betjänar dig med allt du vill, från hemmatjänster till shopping,intimt till ekonomiskt.
Jag har ett prestigefullt jobb och aktiv fritid, seglar och reser en hel del, men oftast är jag hemma i Stockholm och drömmer om att få vara på knä framför en fin kvinna som du, med en gåva i handen väntande på att få betjäna hon som äger mig.
Det är inte sex jag letar efter, utan känslan att vara ägd och din slav. Att få stå på knä framför dig med en gåva i handen. Jaa, jag skämms över min läggning lite, men vill detta såå mycket. Hoppas du inte blev arg för att jag var så öppen med dig ........., jag skulle verkligen göra allt för dig.
Detta lät säkert galet, men men, vad kan man göra åt sin läggning, hoppas du vill dra nytta av den, kräva att jag shoppar dyra exklusiva underkläder till dig, Lyx som du förtjänar.mvh din slav aspirant ....."

vet inte nu när jag läser det igen så låter det kanske inte så dumt, hahaha!

1 kommentar: